Jak si firma může udělat dobré PR, anebo svou pověst totálně pokazit?

Jak si firma může udělat dobré PR, anebo svou pověst totálně pokazit?

3. 9. 2021

„Jak si firma může udělat dobré PR, anebo svou pověst totálně pokazit? Dnes už skoro každá firma nabízí Home Office, teambuildingy, super firemní kulturu, neformální prostředí, kafe a ovoce zdarma, domácí mazlíčky na pracovišti i moderní technologie… Čím dalším si tedy můžete kandidáty ještě získat? Je důležité si uvědomit, že budování brandu a dobré pověsti firmy probíhá na více frontách. I tam, kde si to třeba ani neuvědomujete“

Určitě se vyplatí věnovat pozornost komunikaci a informovanosti napříč firmou a perfektně zvládnutému výběrku. Každé jednání, i ta nejmenší interakce, zanechá nějakou stopu. V případě negativního zážitku navíc dost velkou.

Nevíte, kdy se k vám kandidát může vrátit nebo v jakém kontextu zmíní vaši firmu před známými.
Ti známí mohou být vaši zákazníci, investoři, potenciální nadřízení.

Každý, koho jako zástupci firmy potkáte, se stává vaší chodící vizitkou. Proto se vyplatí věnovat průběhu výběrového řízení a komunikaci velkou pozornost. Od prvního kontaktu, až po ten poslední.

Věnovat kandidátům pozornost, naslouchat jim, motivovat je, aby nepochybovali o tom, že si jich vážíte a chcete je ve svém týmu. A že si vážíte i času a energie, kterou do výběrka vkládají.

Máte jedinečnou příležitost poznat nejen kandidáta, ale i společnost, kde pracuje.

Může Vám to pomoct zlepšit fungování u vás.)

I když se pak ve finále nedomluvíte, zážitek, který si kandidát ze setkání a celkové komunikace s firmou odnese, má obrovský dopad. Nezapomínejte na to.

Věřte mi, vyplatí se být profesionálem za každých okolností!